O firmie:Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, której podstawę stanowi doświadczony i zgrany zespół pracowników. Naszym celem jest szybka i sprawna obsługa klientów przy wykorzystaniu wiedzy i najnowszych technologii informatycznych. Doświadczenie zdobyte w ciągu kilku lat pracy w innych firmach postanowiliśmy wykorzystać wychodząc naprzeciw oczekiwaniom małych i średnich firm chcących zaistnieć w Internecie bez niepotrzebnie dużych nakładów finansowych. Z naszych usług i produktów korzysta już kilka tysięcy polskich użytkowników Internetu. Oferujemy naszym klientom pakiet komercyjnych usług internetowych, dzięki któremu będą mogli wykreować internetowy wizerunek swojej firmy. HistoriaPoczątki firmy sięgają roku 1998r., kiedy to została zarejestrowana pod nazwą InterKomGraf. Od początku swego istnienia firma koncentrowała się na rynku internetowym. W miarę rozwoju polskiego rynku internetowego firma zaczęła interesować się nowymi możliwościami, jakie dawał Internet. W roku 2002 firma weszła na rynek handlu elektronicznego. Dzięki dobrej strategii marketingowej, przygotowaniu merytorycznemu i doświadczeniu swoich pracowników, firma w bardzo krótkim czasie została właścicielem czołowych sklepów internetowych. Zarządzamy profesjonalnym Pasażem Handlowym OH.pl oraz sklepami internetowymi, które wyraźnie dominują w swoich branżach (www.bielizna.oh.pl, www.perfumy.oh.pl, www.piora.oh.pl, www.modele.oh.pl). W 2002 roku zaczęliśmy rozwijać profesjonalne systemy statystyk stron www – www.webstat.pl , www.xstat.pl które stanowią dziś jedne z największych systemów statystyk w Polsce. W 2004 roku postanowiliśmy rozwijać dział, który był od zawsze, ale do tej pory pozostawał w “cieniu” naszych najbardziej znanych produktów (Pasażu Handlowego i Systemu Statystyk). Dlatego rok 2004 jest rokiem intensywnego rozwoju naszej infrastruktury sieciowo-sprzętowej pod kątem oferty hostingowej (www.klatka.pl) oraz oferty rejestracji domen internetowych (www.adresik.pl ). LudzieFirma zatrudnia zespół młodych, ambitnych ludzi o zdecydowanej osobowości, szybko dostosowujących się do zmieniającego się rynku informatycznego. Pomaga w tym odpowiednie doświadczenie zdobywane w wielu czołowych firmach internetowych. Pracownicy podnoszą swoje umiejętności i kwalifikacje w czasie organizowanych przez Firmę kursów i szkoleń. Pracownicy są również wspierani w organizacji czasu wolnego. Organizowane są spotkania i wyjazdy integracyjne, które pomagają w tworzeniu zgranego zespołu. StrategiaOd samego początku istnienia firmy Internet stanowi główne medium jej zainteresowań i wpływów. Tworzenie zaawansowanych projektów internetowych oraz budowa własnej platformy handlowej w Internecie pozwoliły firmie osiągnąć wysoki poziom znajomości rynku. Przemyślane strategie sprzedaży i promocji doprowadziły do wypromowania własnych marek serwisów takich jak: Pasaż Handlowy OH.pl, system statystyk WEBstat. |
|
||||||||
Kliknij , aby skorzystać z oferty tej firmy hostingowej! >> |